About Me

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
"Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi."

Followers

Blog Archive

Friday 29 April 2011

Mengapa..??

penat la plaq...bln ni mmg mguji ksabaran aku....but aku sabar jgak....
ada la hal2 tertentu.......
aku ni suke mmendam rasa...
klau da xboleh tahan aku luahkan jela......
haaaaa.....
mmg susah meniti khidupan ni kn......
muda2 cmni mmg bgos kite bljar tentang khidupan nie.....
kowg ni yg muda2 tu jgn la dok enjoy jeww......
yEEWWWW...aku tau....
mcm2 org dah aku jumpe....
mcm perangai...dari pglihatan aku ni la aku blajar somthing.........

Sooo....anak muda jgn merungut sgt.....
biar susah skrang tp jgn susah kemudian hari plaq......insyaAllah satu hari nanti kte akan merasa senang plaq......hehehe...

No comments:

Post a Comment